Magsjuka och lite annat...

Ca en vecka sen sist. Jobbade ju en en del början av veckan, det gick faktiskt jätte bra på det nya stället som jag kommer vicka på. Lite kassa tider bara men det får man väl ta. Torsdag kväll så åkte man på den härliga magsjukan. Fii faaan, det var nog det värsta jag varit med om. Från typ 22 på kvällen till 01 så spydde jag 9 gånger! Och jag var så törstig och torr om läpparna men inte ens vatten fick jag behålla. Men efter det så spydde jag inge mer, mådde bara illa och var svag. Lördag var jag pigg och alert igen! Då ranta vi lite på stan och klädde våran julgran. Theo tyckte det var skit kul och plockade ner alla poller och kasta dom på golvet. Vi tyckte inte riktigt det var lika kul :)

Denna vecka har börjat med jobb, har jobbat ett kvällspass så jag kom hem för en liten stund sen. Blev faktiskt lite irriterad och arg på jobbet idag. Jag fick en fråga om jag ville fortsätta jobba där som vikarie. Det är klart jag vill, sa jag. Då hade tydligen en annan vikarie sagt till dom ordinarie att jag sagt att jag inte vill jobba kvar där. Men så dum, det har jag aldrig sagt! Så lejd man kan va att ens försöka få bort en annan vikarie för att man ska få mer jobb själv! Som tur var så trodde aldrig dom ordinarie på henne och förstod precis som jag att hon bara försökte få till sig mer jobb själv.

Aja det blev en kortis ikväll! Vi syns nån annan kväll för nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men så himla fräckt!

Tur dom förstod att hon ljög.

2010-12-14 @ 22:48:30
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0