Så mycket bättre

Först vill jag bara säga, Vila i frid Janne Boström. Känns riktigt trist att han har gått bort, även fast man inte haft så mycket kontakt dom sista åren så har han alltid varit en nära vän till hela famijen. Gode sjukt ställe att dö på också, systembolaget av alla ställen.

Sitter just nu och tittar på programmet Så mycket bättre. Ett ganska så underhållande program tycker jag! Tyvärr så började jag se det i slutet av serien så man har ju missat en del. Min kära mor är här och håller mig sällskap för sambon är på party i Åhlund ikväll.

Till veckan så börjar allvaret. Då ska jag göra introduktion på ett nytt ställe åt Piteå Kommun. Ska gå 13 timmars pass måndag och tisdag, och sen även onsdag och fredag fast lite kortare turer. Sen har jag fått rätt många pass på ett annat ställe där jag varit förut, ett av passen är på nyår mellan 14.45-21.15. Äsch, nyår är inte så jätte speciellt och jag hade inte så stor lust att anordna nå jätte stort så att tjäna bra med pengar lockade mer. Känns som att man måste visa lite framfötter nu också då man är tillbaka i arbetslivet! Dock så har jag ändå lite små ångest över att vara i från Theo så mycket. Inte mår han illa av att vara med sin pappa men det gör ändå ont i mamma hjärtat.

Så i veckan kommer jag nog vara rätt frånvarande, blir nog inte så många inlägg, kanske inte ens ett enda. Vi fårse!


Theo var lite sugen på kameran! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..titta tänderna..så sööt!



Nice att du har fått jobb..som personlig assistent då lr? Jag jobbar också för piteå kommun fast som undersköterska för hemtjänsten strömnäs :)

2010-12-05 @ 19:17:37
Postat av: Sofie

Anonym, vem e du? :)

2010-12-05 @ 19:30:24
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: hengameh

Haha oj förlåt fia...de var jag Hengameh..glömde bort skriva mitt namn

2010-12-06 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0