Det värmer!

Tack för kommentarerna, det värmer verkligen! :)

Nu tänkte jag visa lite hur det ser ut hos oss just nu! Vi har gjort om litegrann inomhus under hösten, det är inte bara utsidan som fått sig ett lyft.


En del av vardagsrummet. Nya tapeter i hela rummet


Vår lilla älskling! ♥


Också i v-rummet.


Även nya tapeter i hallen


Mitt snygga nyckelskåp! :)

Från dom andra rummen kommer bilder någon annan dag. Då har jag nog julpyntat också så då får ni ta del av det med. :) Jag avslutar med en bild på min sötis.




Kommentarer
Postat av: Hengameh

Va fint ni har det hemma hos er..måste nog komma o hälsa på dig nångång då jag hinner..jobbar så jävla mycket nu så.. :(

2010-11-25 @ 17:23:38
Postat av: Hanna

Vad fint ni har!! :)

2010-11-26 @ 09:52:05
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Linda

Superfint! Måste få komma och se live nån gång :)

2010-11-26 @ 19:59:51
URL: http://lindta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0