Sådär!

Nu har jag fått iväg ett mail med dom flesta som kommer läsa min blogg. Det tjorva massor då jag skulle skriva in alla adresser på mailen så en del kom inte med. Får fixa det sen :)

Det känns skönt att ha lösenord måste jag säga, nu kan jag skriva precis vad jag vill! :)

Helgen har varit bra! Fredag myste vi bara på här hemma, lördag nimbys med Emma,Per och Hugo och sen tjej fest hemma hos mig på kvällen. Det var trevligt meeen som vanligt så ger jag inte många plus för utgången. Jag fick komma in gratis så det var ju tur!

Ne ni, nu är det strax ensam mamma söker som jag tänkte kika på! Före det ska jag fixa ihop en fruktsallad!

Återkommer! Hajdå


Kommentarer
Postat av: Anna

Är nog bara jag av alla tjejer som har kul ute, undrar varför :P

2010-11-22 @ 10:42:22
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0