Skyltsöndag!

Idag blir det att fara på stan och se lite tomtar. Efter det är vi bjudna på plankstek hos svärföräldrarna så det blir nog en trevlig söndag. :) På morgonen har jag hunnit vara och träna, grymt skönt att röra sig lite för som jag har ätit mycket denna helg! Fredag tryckte jag en massa chips och godis till idol och Saw 7 och i går var det tre rätters middag hos Frida och Peter. Under kvällens gång så slank det väl ner en del skumtomtar också :) Hujja, jag är mätt än! Tack för i går förresten, maten var jätte god och det är alltid så trevligt att få umgås med sina fina vänner!

Nu ska jag gå och göra mig klar medans Theo sover!

Hejhej!


Våran pepparkakskille :)




Vi har även haft besök av Tessan, Liam och Micke i helgen




Kommentarer
Postat av: mor

JA,Min älskade Sofie,det är inte lätt att läsa,vet inte hur jag har kunnat utstå allt detta ,att inte mamma tänkte,vad var jag för mor,hjärtat gråter,när jag läser,har inte läst allt ännu,jag vet att jag älskade dig,du var,är mitt allt,jag kan aldrig gottgöra dig,för allt jag låtit dig utstå,men jag vet att jag försökte skydda dig från Lena,men det var inte så lätt,och så mammas eget problem med spriten,jag ska läsa vidare i morgon,som jag sa i telefon,skrik och var arg på lena,och mamma,du måste få ut det,skriver mer sen,men jag hoppas att jag är nyckter i framtiden,och visa hur mycket du,och din familj betyder för mig,jag älskar dig gumman,förlåt,det hlälps inte att säga,det går inte att vrida klockan tillbaks,jag blir arg på mig,hur jag kunde,jag får inga svar,,vi får prata mer,men jag hoppas att du tänker på nåt vackert när du ska sova,slösa inte energi på nekativa saker,vi pratar om det i stället,jag finns för dig,när du vill prata,du är värdefull för mig,älskar dig,Theo mitt allt,han ska inte se mommo full,,kram min vän

2010-12-15 @ 22:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0