Ingen natt jobbare iaf!

Först kommer lite bilder på lite av varje!

Först på min snygge lillkille


Idag ute på stugan


En liten fika paus


Jag och Theo på nimbys för två veckor sen ungefär




På Tommes 30 års fest förra helgen.


Födelsedagsbarnet och fina Johanna


Grabbsen

Sådär ja! Alltid kul att visa lite bilder :)

Klockan är 02.35 och jag jobbar natt, annars skulle jag såklart inte vara uppe nu. :) Än så länge så går det bra, är inte så jätte trött men det kommer väl. Jag kommer inte fortsätta att jobba som nattpersonal så länge till för jag blev tillfrågad att börja på en 98% dagstjänst på samma ställe och jag kan inte tacka nej till det. Även fast det har gått bra och schemat är underbart så vill jag helst jobba dag. Jag skulle kunna tänka mig att jobba natt ett tag men inte i all evighet så jag känner att jag måste ta den här chansen nu. Sen kanske det inte finns möjlighet att få gå på dagen. Har kikat på det nya schemat nu ikväll och jag jobbar ju betydligt mer men det gör faktiskt ingenting, jag är ju van att jobba mycket :) Vi kommer jobba varannan helg vilket inte känns så där jätte skoj men nu ska jag inte klaga som har fått en heltidsjänst!! Jag är verkligen jätte glad!

Det negativa med att inte jobba natt är att jag troligtvis inte kommer blogga så mycket. Blogga är jag nå jag vill göra i lugn och ro och inte behöva känna ett måste över den. Så vi fårse hur det blir. Det kommer komma några inlägg till för jag jobbar 3 natt pass till innan vi kör igång med det nya schemat den 2 maj. Sen så kommer jag nog inte hitta tiden eller orken till att plugga så mycket. Har 3 kursen kvar med den jag håller på med nu tills jag är klar undersköterska och jag vill gärna bli klar för då får jag en bra löneförhöjning. Hade ju all tid till att plugga på nätterna men det sket sig ju nu. Aja jag blir klar när jag blir klar :)

I helgen är det påsk som alla redan vet. Igår for vi ut på stugan där svärföräldarna var och hade det lite påskmysigt tills jag skulle gå på ikväll. Spelat lite kort, druckit god melon drink och varit ute hela dagen lång idag. Riktigt härligt och Theo nöjd som bara den. :) Sen åt vi en god påskmiddag, speciellt silltårtan som svärmor hade gjort. Grymt god!! Theo stannade kvar för att sova över en natt till, tänkte att det var lika bra så får jag sova ut ordentligt i morgon.

Nog för denna natt! Ha en fortsatt trevlig påsk! :)

Kommentarer
Postat av: Milla

Skönt med dagtjänst,förstår om du inte kunde tacka nej till det erbjudandet!

2011-04-25 @ 20:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0