Jag kommer att blogga!

Som dom flesta vet så har jag fått en fast tjänst och raden är på 78% vaken natt. Det känns grymt spännande och jag är skit glad att jag äntligen fått en tjänst!! Att jag kommer jobba vaken natt innebär att jag kan blogga då och då, har faktiskt saknat att skriva ibland så det ska bli skoj! :) Måndag natt börjar allvaret och jag är lite nervös. Nu vill man bara träffa alla sina arbetskamrater, se arbetsplatsen och allt annat. Jag kommer jobba 7 pass på 3 veckor vilket inte alls känns så jobbigt. Det fina med att jobba vaken natt är att även fast jag "bara" har 78% så får jag ut betydligt mer i pengar och så är jag ju ledig 14 dar på dessa 3 veckor. Hoppas bara att man kan sova bra på dagarna! Sen så får man ju troligtvis sin första semester i sommar!! Den dagen trodde jag aldrig skulle komma! :)

Avslutar med en bild på världens goaste kille!! ♥



Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis, vad kul!! De är underbart med en fast tjänst och ha rätt till semester som alla andra :]



Och.. vad kul med en uppdatering ;P

2011-04-08 @ 18:21:48
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: milla

Så roligt för dig! Det är du verkligen värd!

2011-04-11 @ 12:06:56
Postat av: Malla

yeeey vad roligt med en uppdatering fr dig! :D

Grattis igen till jobbet!

2011-04-11 @ 22:24:33
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Sara

grattis :D gud vad kul! :D

2011-04-13 @ 12:44:46
URL: http://saraah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0