Ett nytt försök

Tänkte jag ger mig på ett nytt försök till att skriva lite blogg! Får väl se om man lyckas. :)

Allting är då bara bra med oss! Sommaren har varit helt underbar, spec då man haft sin första semester!! :)
Vi har varit på bil semester till Kolmården, badat, solat, umgåtts med fina vänner och bara njutit! Jätte skönt att inte behöva lägga ner all tid och energi på någon renovering som det varit dom sista två åren men nu har vi planer för något ännu större med huset så det är bara njuta av lugnet så mkt vi kan! :) Vi håller tummarna att allt går som vi vill..

Jag trivs otroligt bra på mitt jobb. Det enda jag kan klaga lite på är arbetstiderna som kan va lite långa. Antingen 9,5h lr 10,75 så nog skulle jag vilja korta ner dom om det gick. Vi får se senare i höst om det blir lite schema ändring. Hoppas gör jag iaf :) Vi jobbar ju även varannan helg vilket inte heller är så kul så i höst ska jag ta föräldraledigt en av helgerna så jag bara jobbar en helg på 4 veckor. Lite mindre pengar blir det ju men va tusan, umgås med familjen är viktigare :)

Hoppas det finns kvar nån där ute som läser! :) En kort uppdatering nu så återkommer jag med mer sen!

Hejhej!


Snygga paret :p


Fina sonen :)


Kommentarer
Postat av: Malla

Äntligen en uppdatering :)

Ska bli spännande att höra om era husplaner!

Med oss är det bra, det har varit en hård och arbetssam sommar med huset, nästan semester att komma till jobbet igen :P

Nu hoppas vi på fint väder i helgen så vi får avsluta lite målande :)

kram

2011-08-16 @ 22:23:35
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Anna

Jag är kvar=), och äntligen nått nytt inlägg då man är in å kollar ;)

2011-08-22 @ 08:41:57
URL: http://annabergstrom1985.blogg.se/
Postat av: Lea

Oj vad kul att du bloggar igen ;)

2011-08-28 @ 22:30:20
Postat av: Anna

Nämen har du också börjat skriva igen, det har jag missat :) nu har jag lite att ta igen!

2011-09-20 @ 15:25:47
URL: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0