Sommarbilder

Här kommer lite bilder från den bästa sommaren på länge.

Theo på hammenviken



Ozzy Theo Molly


Mys på stugan i Jävre




Theo och Molly


Karusellåk pdol


En fest lr två har man väl tagit sig :p




Massa bus med mommo


Klassåterträffen i maj


Sjukt kul! :)


Modell för en dag med tjejerna :)



Har ju massor med fler bilder sen sommaren och sen så hade jag gärna visat bilderna från stockholm och kolmården fast dom bilderna har jag på en annan kamera. Trodde jag tappade bort min egen kamera under resan så jag lånade Johanna och Tommes. Sen när vi kom hem så låg den i en påse. Tur var väl det men lite irriterande också :)

Jag tycker inte alls det är hemskt att hösten snart är här, det är faktiskt riktigt mysigt. Få tända lampor och ljus, ta på sig lite mysiga kläder och så :) Om nu inte sommaren hade varit så bra så kanske man inte hade känt likadant. Enda nackdelen med hösten är min töntiga mörkerrädsla. Fjantiga jag.

Två inlägg på två dar, inte dåligt! :) Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0